ミウラ サヤコ
三浦 紗綾子 所属
グローバルビジネス学部 ビジネスデザイン学科
現代ビジネス研究所 所属教員
職種
専任講師
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言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2016/03 |
形態種別 | 学術雑誌 |
査読 | 査読あり |
標題 | Component Sharing Across Product Categories Leads to Functional Diversification: Evidence from the Japanese Digital Products Market |
執筆形態 | 単著 |
掲載誌名 | Asiatische Studien - Études Asiatiques |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | The Swiss Asia Society |
巻・号・頁 | 70(1),pp.75-88 |
概要 | This study focuses on component sharing across product categories, in contrast to earlier studies which examined component sharing within a specific category. Cross-category component sharing creates the potential for diversified product functionality by transferring new knowledge between categories, in addition to streamlining development, as previously noted. |